Kundtjänst Ventilation

Kundtjänst Ventilation

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av kundsupport och administrativt arbete? Trivs du med ordning och reda och vill hjälpa till med att lösa problem? Då kan tjänsten på Kundtjänst Ventilation vara rätt roll för dig!


Lindab
Lindab är ett ledande ventilationsbolag i Europa med lösningar för energieffektiv ventilation och ett hälsosamt inomhusklimat. Produkterna kännetecknas av hög kvalitet, montagevänlighet och miljötänkande. Koncernen omsatte 9 166 MSEK år 2020 och är etablerad i 24 länder med ca 5 000 medarbetare. Huvudkontoret hittar du där företaget har sina rötter, i Grevie på Bjärehalvön i nordvästra Skåne.


Lindab Sverige AB är det svenska försäljningsbolaget med ca 230 anställda fördelade över våra 30 butiker med lager. Huvudkontoret ligger utanför Ängelholm.


Ditt nya jobb
Du kommer i huvudsak att arbeta med order- och offertregistrering i vårt affärssystem Axapta.
Du kommer att ha ett nära samarbete med våra säljare och våra kunder.
Tjänsten är ett vikariat fram till september 2022 och är placerad i Malmö på kundtjänstavdelningen.
Kundtjänst Ventilation är en administrativ och teknisk backoffice funktion för både Lindabs kunder och våra egna säljare.
Din profil
Du har en god kommunikationsförmåga och är strukturerad, engagerad och målinriktad.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundsupport och administrativt arbete.
Du har en stor social förmåga och känner dig bekväm i kontorsmiljö och att använda telefoni och mail som kommunikationsmedel.
Du är handlingskraftig och van vid att arbeta självständigt men uppskattar också att ingå och utvecklas i ett team.
Du är pedagogisk, tycker om att hjälpa andra och hitta lösningar på utmaningar som du ställs inför.
Du är driven, pålitlig och ansvarsfull.
Du vill vara en stolt representant för Lindab och våra högkvalitativa lösningar.

Kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav för denna tjänst, då du kommer att ha mycket kommunikation med våra kunder. Vi ser gärna också att du har goda kunskaper i engelska.
Vill du veta mer?
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Robert Salomonsson, Chef Kundtjänst Ventilation och Inneklimat, på telefon 070-879 71 67.
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast den 20 september 2021. Du skickar in din ansökan via vår hemsida www.lindab.se/jobb Vi arbetar med löpande urval.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teknisk chef Vidar Hammersland
0346-71 48 06 070-668 76 06
Regionchef Peter Eriksson
070-213 13 17
Försäljningschef Mikael Hugosson
070-374 22 71
Filialchef Leif Caesar
011-495 49 61
Personalchef Malin Jönsson
0431-850 59 0730-88 88 58
Filialchef Fredrik Brandt
070-190 12 51
Filialchef Fredrik Brandt
070-1901251
Tekniskchef Vidar Hammersland
0346-71 48 06
Oscar Selling
060-658 67 34
Filialchef Jonas Letterlöv
042-402 22 12

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lindab Sverige AB Båstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 september 2021
  • Ansök senast: 20 september 2021

Besöksadress

Järnvägsgatan 41
Grevie

Postadress

Grevie
Båstad, 26982

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024