OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Nu söker vi en VOC Agent (Voice of Customer) till vår internationella kund, med placering i Stockholm. Syftet med detta uppdrag är att hantera och utreda fall där kunden upplever missnöje med produkt, tillverkare, svar eller andra frågor och konsekvenser som påverkat en kund. VOC Agenten erbjuder en andra titt på fallet från ett annat perspektiv och sitter ofta i 2:a eller 3:e linjen.
Exempel på arbetsuppgifter/ansvar:
• Registrering och hantering av ärenden som inkommer till VOC via telefon, mejl eller vanlig post.
• Insamling av information - Rapporter, fakta, lagar, uttalanden och annan dokumentation för korrekt hantering av ärendena.
• Kontakta auktoriserat servicecenter, produktspecialist och callcenter för att lösa ärenden.
• Etablera och upprätthålla en god och bekväm kundrelation.
• Registrera kundinteraktioner och kontakter korrekt för att säkerställa korrekt framtida interaktion.
• Assistans med svar på frågor om garantier, klagomål och annan VOC-relaterad information
Du kommer att få mer information om tjänsten, ansvar och förväntningar i ett senare skede i processen.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Kvalifikationer
- Du har minst 1 års erfarenhet av liknande roll
- Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i tal och skrift
- Det är meriterande om du är flytande i något av de andra nordiska språken
Personliga egenskaper
För att trivas i rollen som VOC Agent krävs det att du är en kommunikativ lagspelare som kan arbeta både självständigt och i team. Att du har fallenhet för administrativa uppgifter och kundservice är en självklarhet.
Lön
Lön, enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid, 40h/vecka. Vår kund önskar start i månadsskiftet januari/februari 2023, och uppdraget förväntas löpa minst ett år framåt med goda chanser till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult och arbeta hos vår kund i Stockholm. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) så snart som möjligt. Ett första urval av kandidater kommer att ske 2-jan-2023. Vi ser fram emot din ansökan!
Sökord: Kundtjänst, Kundtjänstmedarbetare, Customer Service, VOC, Voice of Customer, 2nd Line, 3rd Line, Jobb, Arbete, Work, Stockholm, Sthlm
Admission and Application