OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker just nu en kundtjänstmedarbetare till vår e-handel 24.se.
Som kundtjänstmedarbetare på 24.se hanterar du våra kunders ärenden snabbt och effektivt med ett personligt såväl som professionellt bemötande.
Då alla kundsupport ärenden är av teknisk karaktär, är det en fördel om du har ett intresse av tekniska prylar inom hemelektronik och datorer, samt god datorkunskap med snabb tangentbordshantering.
Tjänsten innefattar också att skriva produkttexter och lägga upp nya produkter på vår e-handelsplattform varpå det är en merit att snabbt kunna inhämta och bearbeta information från internet.
Tidigare erfarenhet av e-handel, kundservicearbete samt teknikintresse är ett plus.
Du jobbar i ett webbgränssnitt och besvarar oftast kunderna skriftligen via E-post.
Att ta hand om alla inkommande ärenden via E-post från våra svenska kunder i första hand, men även våra norska och danska, finska och nederländska kunder vid behov, varpå god kunskap i engelska är meriterande.
Du kommer ingå i ett team på 10 personer som tillsammans driver kundtjänst avdelningen på bästa sätt.
Om 24.se
Företaget 24 se Sverige AB grundades för 25 år sedan, i Kalmar den 1 augusti 1992.
Vi är totalt ca 40 medarbetare.
24.se är ett företag som erbjuder tillbehör till hemelektronik till rätt pris.
I vår webbutik hittas tillbehör till mobiltelefoner, datorer, tv-spel, surfplattor, laptops och minneskort, men även hem & fritidsprodukter.
Vi finns förutom i Sverige (24.se) även i Norge (24hshop.no), Danmark (24hshop.dk) Finland (24hshop.fi) och Nederländerna (24hshop.nl).
Foto skall vara bifogat din ansökan.
Vi går kontinuerligt igenom ansökningarna, så vänta inte med att skicka in.