OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsinformation
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 400 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.
Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.
Tjänstebeskrivning
Är du en person med hög servicekänsla och har en god administrativ förmåga? Då kan det vara dig vi söker!
Till vår kund i Skövde söker vi dig som är en skicklig administratör och kundtjänstmedarbetare.
I den här rollen kommer du primärt att arbeta med kundtjänst, administration och hantera fakturafrågor, ägarbyten och e-fakturaregister. Mer specifikt innebär det att du kommer att ta emot inkommande samtal och mejl och administrera och hantera de ärenden som kommer in. Datorn och telefonen är dina främsta arbetsredskap, det är därför extra viktigt att du känner dig bekväm vid att stora delar av ditt arbete kommer att ske vid dator och över telefon.
Du blir anställd som konsult hos Premier, men uthyrd som konsult till vår kund i Skövde
Kvalifikationer
Vi välkomnar framför allt dig som tidigare arbetat i en liknande tjänst där du haft mycket kundkontakt och arbetat med administration. Du som söker har en fullständig gymnasieutbildning, gärna med inriktning ekonomi. Att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift är ett krav, så är också att du är duktig på att hantera olika datasystem.
Som person är du serviceminded, ansvarstagande och driven. Du är också trygg, lugn och kan hantera stressiga situationer. Om du är van att jobba strukturerat och i ett högt tempo är detta en tjänst för dig.
Krav:
Körkort
Svenska och engelska, i tal och skrift
Låter det intressant?
Har du frågor, så tveka inte att kontakta Jennifer Andersson på jennifer.andersson@premier.se. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!
Att arbeta som konsult på Premier
Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen
Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg
Magnus Lindberg
0707858642