OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Om du trivs med att arbeta tillsammans med kunder och drivna, engagerade kollegor i ett klimat präglat av arbetsglädje och ansvar, då kommer du att trivas riktigt bra i den här rollen. Nu söker vi på Ozoneair en person för kundtjänst och administration.
Arbetsbeskrivning
I rollen är ditt huvudsakliga ansvarsområde kundkommunikation och orderhantering. Dina arbetsuppgifter består bland annat av hantering av förfrågningar, systemadministration och kundkontakt över telefon och mail. Under din arbetsdag koordinerar och samordnar du utleveranser av ordrar. Hanterar returer och reklamation samt besvarar förfrågningar från kunder.
Du har stora kontaktytor och kommer att vara navet mellan säljare, kunden och teknikern. Du återkopplar även status på order till kund. Här ingår du i ett team på 4 personer där ni samarbetar för att hantera ordnarna och att ge en bra kundupplevelse. Arbetstiden är klockan 08.00-17:00 vardagar.
Erfarenhet och Personliga egenskaper
Arbetet kräver att du är drivande och kan arbeta självständigt och strukturerat. Att vara utåtriktad, kommunikativ och hög servicekänsla ser vi som en förutsättning. Du kan även uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och på engelska. Tidigare erfarenhet av liknande tjänst är meriterande. Vidare är du engagerad och driven där du tar ett stort eget ansvar och bidrar till kontorets starka laganda. Vi vill att du har fokus på din karriär och att du har som mål att utvecklas långsiktigt.
Vi erbjuder dig
En arbetsplats med en stark gemenskap där vi har roligt på jobbet och känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete. Att stötta och hjälpa varandra i vardagen är en självklarhet för oss. Vi uppmuntrar till våra medarbetares utveckling och det finns interna karriärvägar.
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Tjänst: Heltid