Kundtjänstadministratör - CCC

Kundtjänstadministratör - CCC

Arbetsbeskrivning

Avarn Security Systems (tidigare Nokas) är den avdelning som levererar skräddarsydda tekniska lösningar till våra kunder. Vi erbjuder allt inom lås, dörrautomatik, passage, larm, brandlarm och CCTV. Teknik innehar samtliga certifikat inom lås och larm vilket gör att vi kan säkerställa en mycket hög kvalité på våra tekniska säkerhetsinstallationer. Tillsammans med övriga divisioner i koncernen tillgodoser vi det kompletta behovet av säkerhet. Vi är rikstäckande och har kontor och butiker på flera orter i Sverige och är i en ständig tillväxtfas.

Kundtjänstadministratör, till Avarn Security Systems AB
Avarn Security Systems AB är den avdelning som levererar skräddarsydda tekniska lösningar till våra kunder. Vi erbjuder allt inom lås, dörrautomatik, passage, larm, brandlarm och CCTV. Avarn Security Systems AB innehar samtliga certifikat inom lås och larm vilket gör att vi kan säkerställa en mycket hög kvalité på våra tekniska säkerhetsinstallationer. Tillsammans med övriga divisioner i koncernen tillgodoser vi det kompletta behovet av säkerhet. Vi är rikstäckande och har kontor och butiker på flera orter i Sverige och är i en ständig tillväxtfas.

Tjänsteställe: Stockholm, Göteborg
Arbetstider:  Dagtid
Varaktighet: Heltid, tillsvidare
Tillträde: Snarast

Arbetsbeskrivning:
Till vår CCC – Customer Care Center söker vi nu en Kundtjänstadministratör. Tjänsten ingår i en grupp där central kundhantering och central felanmälan ligger i fokus. Som Kundtjänstadministratör kommer du utföra  följande uppgifter:


• Hantera inkommande samtal från våra kunder
• Hantera inkommande felanmälan båda via telefon och mejl från våra kunder
• Skapa arbetsorder i vårt affärssystem
• Fördela uppdrag till våra distrikt inom Systems

Kvalifikationer:

Du skall vara noggrann, kvalitetsmedveten, samt kunna jobba i grupp. Vi ser att du är engagerad och nyfiken på att utveckla både dig själv och bolaget. Du skall vara trygg i att bemöta våra kunder på ett trevligt sätt under olika förutsättningar.  Du kommer att få arbeta i ett växande team där vi alla strävar efter gemenskap och lyhördhet. Som anställd hos oss har du chans till personlig utveckling och vi ser till att kompetensutveckla dig löpande.

 

Vi ser gärna att du uppfyller följande:


• Du skall behärska Svenska och Engelska språket
• Du skall vara Svensk medborgare
• Tidigare erfarenhet inom kundtjänst
• God produktkännedom inom Inbrottslarm, Passagesystem och CCTV
• Du skall ha ett gediget intresse för att ständigt utveckla din produktkännedom samt utveckla andra
• Gymnasiekompetens

Förmåner

Mobiltelefon, dator och inloggning till vår förmånsportal Benify som bl.a. inkluderar tillgång till en förmånlig pensionstjänst via Lifeplan. Vi är på en tillväxtresa och vill att du ska utvecklas och utbildas med oss.

För att bli anställd måste du bli godkänd i en säkerhetsprövning med kontroll i polisens register. Tjänsten kan också innefatta arbete som omfattas av försvarssekretess och krav på svenskt medborgarskap.

Rekryteringsprocessen

Urval kommer att ske löpande och vi önskar därför ha din ansökan snarast möjligt.

Vi vill ha din ansökan senast 2021-01-11

Kontaktperson

Edin Behram

edin.behram@avarnsecurity.com

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avarn - Systems (Teknik)
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2020
  • Ansök senast: 3 januari 2021

Liknande jobb


Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

14 november 2024

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024