Kundtjänstadministratör med start omgående!

Kundtjänstadministratör med start omgående!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en kundservicemedarbetare med start omgående! Är du serviceinriktad och kundorienterad? Har du även en positiv framhållning och besitter en god samarbets- och kommunikationsförmåga? Då kan det vara just dig vi söker till vårt nästa uppdrag! Välkommen in med din ansökan redan idag!

Om tjänsten
I rollen som avses blir du en del av det team i kundtjänsten som hanterar ärenden inom fastighet, service och inköp. Du behöver inte ha erfarenhet av sakområdena även om det förstås är meriterande. Uppdraget är initialt sex månader och du blir anställd som konsult via Poolia på uppdrag hos vår kund.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Arbetsuppgifterna består av ärendehantering som du tar emot via telefon eller webbportal. Ärendena utgörs av felanmälningar, frågor och beställningar. Vissa ärenden kan hanteras direkt av teamet i kundtjänsten medan andra behöver fördelas vidare till entreprenörer eller specialister. Du arbetar strukturerat i ett ärendehanteringssystem och har till din hjälp förutom kollegorna i teamet ett antal IT-stöd och verktyg. Arbetet utförs på plats i vår kunds lokaler i centrala Linköping. Vi lägger en stor vikt vid personlig lämplighet för uppdraget.

Vem är du?
Vi söker dig som gillar kundservice och har hög målsättning som du drivs av! Du som kan arbeta både självständigt och i team kommer att trivas med kommande uppdrag. Du som söker får möjlighet att ingå i ett sammansvetsat och glatt team som drivs av service, kundtjänst och försäljning.

Vi söker dig som har minst ett års erfarenhet av kundtjänst / kundservice eller motsvarande. Du besitter grundläggande IT-kunskaper och är van att arbeta i affärssystem. Som person är du serviceinriktad, positiv, ansvarsfull och noggrann. Du har även en förmåga att snabbt kunna ta till dig ny kunskap och ställa om vid förändringar. Vi ser att du har en förmåga att arbeta strukturerat och metodiskt, även i stressade situationer. Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.


Om verksamheten
Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lukas Börefelt
013-368655
Lukas Börefelt
013368655
Rebecka Swahn

Lisa Eklund
036-173262
Lukas Börefelt
0720741972
Annelie Westerberg
0720742020
Annelie Westerberg
0720742020 Jobb
Rebecka Swahn
013-368656
Sofia Sjöhagra
0720742017
Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Linköping AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2023
  • Ansök senast: 2 februari 2023

Besöksadress

Kungsgatan 41, Linköping
None

Postadress

Kungsgatan 41
Linköping, 58218

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024