Kundtjänst/administratör mot B2B kunder

Kundtjänst/administratör mot B2B kunder

Arbetsbeskrivning

Är du Tingstad nästa stjärnskott?

Tingstad är ett starkt familjeföretag och är ett av nordens största B2B-företag inom förbrukningsvaror, yrkeskläder och utrustning. De har ett starkt driv för service och sätter alltid kunden i fokus. De söker därför dig som vill vara med att ta Tingstads kundtjänst till nästa nivå!

Tingstad växer så det knakar och erbjuder dig som medarbetare möjlighet till utveckling, avancering samt utmaningar både inom karriären och på det personliga planet. Du kommer ingå i ett härligt och familjärt team på cirka 25 personer i nya lokaler i centrala Göteborg.

Utöver detta erbjuds även:

Bekväma arbetstider.
En stabil fast lön samt en årlig vinstutdelning.
Aktiviteter och årliga fester.
Möjlighet att påverka.


OM ROLLEN

Som kundtjänstmedarbetare på Tingstad har du en viktig roll då du är rösten ut till företagskunderna inom alla branscher som är i behov av hjälp, frågor eller funderingar.  

Hantera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt.
Administrativa arbetsuppgifter
Du hjälper våra företagskunder med frågor om deras sortiment, returhantering, rådgivning och orderläggning. 
Skapar samt bevarar kundrelationer med Tingstads viktigaste kunder.


När man kontaktar Tingstad är den personliga touchen på samtalet det som gör den stora skillnaden från en vanlig kundservice till Tingstads kundservice. Stor fokus ligger på kundnöjdhet vilket är en stor anledning till att deras kunder stannar länge hos dem!

VI SÖKER DIG SOM 

Har kundtjänsterfarenhet sedan innan eller erfarenhet av att jobba med telefon och mail.
Brinner för service och skapa kundrelationer. 
Har ett stort intresse för att hjälpa människor och underlätta deras vardag. 
Du bemöter kunden med lyhördhet och engagemang samt att kunna anpassa ditt bemötande efter kundens behov. 
Du är en god teamplayer, social och kommunikativ i samtal.
Talar och skriver svenska flytande. Det är meriterande om du även talar ett andraspråk. 
God kännedom om Office-paketet är en förutsättning.  


OM TJÄNSTEN 

Omfattning: Heltid, vardagar med vanliga kontorstider

Tillträde: 7 juni samt 22 augusti

Placering: Nya och fräscha lokaler i Göteborg 

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. 

Tingstad har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på Josefin.drakopoulou@kraftsam.se 

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kraftsam Personal AB
  • 5 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juli 2022
  • Ansök senast: 5 augusti 2022

Besöksadress

Karlbergsvägen 77
None

Postadress

Karlbergsvägen 77
Stockholm, 11335

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024