Kundtjänst/Administratör till välkänt företag i Växjö

Kundtjänst/Administratör till välkänt företag i Växjö

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som är engagerad och självgående för rollen som Kundtjänst/Administratör till välkänt företag i Växjö. 
Arbetsuppgifter
Som Kundtjänst/Administratör kommer du att vara ansvarig för att säkerställa en hög kvalitet på vår kundtjänst samtidigt som du stödjer företagets administrativa behov. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera bland annat hantering av inkommande samtal, e-post och andra kommunikationsmedel från kunder. Besvara frågor och lösa problem för att säkerställa kundnöjdhet samt utföra vissa administrativa uppgifter. 

Din profil
Vi ser att du är skicklig i både svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Om du har erfarenhet av kundtjänst och administrativa uppgifter är det särskilt fördelaktigt. Dina utmärkta kommunikationsfärdigheter kompletteras av din förmåga att arbeta självständigt. Att vara noggrann och organiserad är en självklarhet för dig, och du har en stark problemlösningsförmåga. Med din positiva attityd känner du dig hemma i en dynamisk arbetsmiljö.
Övrigt
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Vikariat till och med augusti 2024, med god chans till förlängning. 
Ort: Växjö
Arbetstider: Dagtid
Start: Omgående
Om du är en person som trivs med att arbeta i en serviceinriktad roll samtidigt som du kan hantera administrativa uppgifter på ett effektivt sätt, ser vi fram emot din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Annie Afram på annie.afram@onepartnergroup.se. Vi tar dock inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR.

Detta är ett konsultuppdrag på heltid tom augusti 2024 med mycket goda chanser till förlängning. Start så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person. Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund i Växjö. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Sydost AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 november 2023
  • Ansök senast: 30 november 2023

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024