Kundtjänstagent för en av världens största streaminstjänster!

Kundtjänstagent för en av världens största streaminstjänster!

Arbetsbeskrivning

OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTAGENT
Vi söker kundtjänstagenter för uppdraget till vår kund, ett välkänt globalt medievarumärke! Vårt team tillhandahåller kundsupport till prenumeranter på en av världens största streaminstjänster!

Vi söker kundserviceinriktade, initiativtagande och tekniskt orienterade individer. Dina uppgifter kommer att innefatta att svara på kundsupportkontakter på samtal, mejl, chatt och sociala medier. Förfrågningarna kan vara relaterade till produkt- och tjänstefunktioner, frågor om innehåll och hantering av prenumerationer eller betalningar. I den här positionen kommer kunderna att få support på svenska och engelska. Kunskaper i andra nordiska språk så som norska anses vara en fördel, men inte ett krav.

Utbildningen och relaterade tester genomförs på engelska, och dessutom sker vår interna kommunikation huvudsakligen på engelska, därför är ett starkt behärskande av det engelska språket avgörande för ditt dagliga arbete (särskilt flytande skriftlig på engelska).



VI SÖKER DIG SOM...

Har erfarenhet av kundservice och behärskar engelska språket flytande! För att trivas med det här jobbet behöver du trivas i en hektisk arbetsmiljö och tycka om att lösa tekniska problem. För att lyckas måste du vara snabb och villig att lära samt gilla att lösa tekniska problem då det kommer att vara en rutinuppgift för dig!

Du trivs i en fartfyllt arbetsmiljö och trivs i olika situationer. Med din egen positiva attityd möter du även de svåra frågorna från dina kunder med ett leende.

Kvalifikationer:
Att du enkelt kan navigera på en dator
Att du har goda språkkunskaper i svenska och engelska, muntliga såväl som skriftliga
Att du har en motivation att betjäna våra kunder med kvalitet, erbjuda dem den bästa lösningen samt den bästa servicen

Meriterande:
Tidigare erfarenhet av kundservice anses meriterande
Att du har kunskaper i andra nordiska språk som exempelvis norska är meriterande
Erfarenhet av att hantera innehåll på sociala medieplattformar (oavsett om det är professionellt eller på egen tid) är meriterande

VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

Vi kan erbjuda dig en grupp fantastiska kollegor, utbildning, en bekväm arbetsmiljö och stöd från hela arbetskollektivet. Som arbetsgivare har vi också en mängd karriärmöjligheter att erbjuda för individer som är motiverade och gör ett väl genomfört arbete.



START: 2023-05-22

PLACERINGSORT: Hemifrån

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, 6 månaders provanställning

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna 09:00-22:00.

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-05-12

Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries. 

Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2023
  • Ansök senast: 12 maj 2023

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024