OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
UPS (NYSE:UPS) is a global leader in logistics, offering a broad range of solutions including the transportation of packages and freight, the facilitation of international trade, and the deployment of advanced technology to more efficiently manage the world of business. Headquartered in Atlanta, UPS serves more than 220 countries and territories worldwide. The company can be found on the Web at www.UPS.com and its corporate blog can be found at blog.ups.com. To get UPS news direct, visit www.pressroom.ups.com
UPS söker medarbetare till vår kundtjänst i Järfälla. I rollen som medarbetare på kundtjänst är huvudfokus att ge högkvalitativ service till våra kunder som ringer in från hela Sverige.
Samtalen gäller allt från bokningar av paketupphämtning och fakturaförfrågningar, till reklamationer och paketspårning.
På UPS är kunden alltid i fokus, vi söker därför en person med mycket hög servicekänsla, som tycker om kundkontakt och som kan ge klara besked. Du bör också klara av ett högt tempo utan att tappa kundfokus och servicenivå.
För att lyckas bra i rollen bör du ha ett par års erfarenhet från kundtjänst eller annat serviceyrke. Du bör även ha mycket god datorvana samt ha mycket goda kunskaper i både svenska och engelska.
Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid med 6 månaders provanställning. I denna rekrytering kommer vi att begära in utrdrag ur belastningsregistret vid anställning.
Kollektivavtal finns med Unionen.
Arbetstider:
08:00 - 17:00 alternativt 09-18 eller 10-19 på vardagar samt vissa lördagar 9:00 - 13:00 enligt rullande schema.
Sista anslökningsdag är 1 augusti. Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din CV samt personliga brev
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Lantz
Malin Andersson
Anna West
Ann Ekengren
Kenneth Ehrling