Kundtjänstansvarig

Kundtjänstansvarig

Arbetsbeskrivning

Är du en erfaren teamchef som brinner för service och ledarskap?


Vi söker dig som:


Har 2-4 års erfarenhet av att styra och projektleda en kundtjänstverksamhet
Har en god förståelse för den moderna digitala upplevelsen
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
Har system- och programvana samt är tekniskt kunnig



Som person är du initiativtagande och problemlösande i och med att du själv, bland annat, kommer ges ansvar över att effektivisera och lösa uppkomna utmaningar såsom rutiner, automatiseringar, vidareutveckla vår chatbot och rapportering. Du arbetar givetvis strukturerat och kvalitetsmedvetet i allt du tar dig an.


Vidare är du en lagspelare, en glad och positiv kollega som besitter en stark samarbetsförmåga.


Ditt mål är att utveckla och leda ditt team till att leverera service i världsklass. Detta gör du både genom att coacha teamet inom service och bemötande men också i hur man hanterar ärenden.


#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Spares Nordic AB MALMÖ
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2020
  • Ansök senast: 17 september 2020

Postadress

Lärkträdsgatan 2b
MALMÖ, 21363

Liknande jobb


22 november 2024

Customer Care Manager to Samsung

Customer Care Manager to Samsung

22 november 2024

Customer Care Manager To Samsung!

Customer Care Manager To Samsung!

22 november 2024

20 november 2024