OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
TvättService i Helsingborg är ett modernt familjekvalitetstvätteri som förser Hotell & Restaruang, Industri & Verkstad, Vård och Kommuner med textilservicelösningar.
Tjänsten i kort.
Som kundtjänstmedarbetare kommer du ansvara för kundkontakt via mejl och telefon, kundadministration och kundvård, orderhantering, system och registerunderhåll, och flera andra arbetsuppgifter. Vi växer så det kna
Vem är du?
Du är en utåtriktad, driven och serviceinriktad person som brinner för service. Som person upplevs du som positiv och har förmåga att ha flera bollar i luften samtidigt - utan att förlora din professionalism. Du är bra på att uttrycka dig i tal och skrift samt trivs lika bra med självständigt arbete som i grupp. För att lyckas i rollen ser vi även att du är affärsmässig, nyfiken, lösningsorienterad, prestigelös och har en positiv laganda. Du behärskar svenska och engelska i tal ock skrift.
Krav
Minst 1-2 års erfarenhet av arbete inom kundtjänst
Avancerad kunskap inom Office365
Rutinerad multi tasker
Erfarenhet av beställningssystem och orderhantering
Meriterande
Kunskaper inom företagsekonomi och logistik är meriterande, samt datahantering.
Övrigt om tjänsten
- Heltidstjänst, måndag - fredag.
- Lön enligt kollektivavtal tillämpas.
Välkommen att registrera din ansökan med ett personligt brev och CV.