Kundtjänstansvarig

Arbetsbeskrivning

Qall Telecom är en svensk operatör som erbjuder fast och mobil telefoni. Vi har Sveriges bästa täckning kombinerat med mycket konkurrenskraftiga priser. Qall strävar alltid efter att ligga steget före och att göra det där lilla extra. Vi har idag tre kontor i Stockholm och totalt är vi ca 60 medarbetare. Majoriteten av försäljningen sker inhouse men även via externa säljbolag. För att kunna möta den snabbt växande efterfrågan på våra produkter och tjänster söker vi nu en kundtjänstansvarig med placering på huvudkontoret i Nacka. Arbetsbeskrivning Som kundtjänstansvarig får du en styrande och motiverande roll i utvecklingen av en serviceminded och effektiv kundtjänst. Du kommer att ansvara för arbetsledning och coachning av våra fem duktiga kundtjänstmedarbetare inhouse och även ansvara för kontakten och utvecklingen av våra externa samarbetspartners gällande kundtjänst, där även resor i tjänsten kan förekomma. Du kommer också att ansvara för förbättringsarbete, bemanningsplanering samt utvecklings- och lönesamtal för gruppens medarbetare. I arbetsuppgifterna ingår också uppföljning av resultatrapporter samt prognos- och budgetarbete. Du kommer även att ansvara för kundreskontran. Kundtjänstansvarig ingår i ledningsgruppen och rapporterar direkt till VD. Vem är du? Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet i liknande position inom Telekombranschen. Grundläggande kunskaper/utbildning inom personaladministration och ekonomi är ett måste. Samt utpräglade ledaregenskaper. Vi ser gärna att du har högskoleutbildning inom ekonomi eller personal. Goda kunskaper i svenska språket är ett krav, goda kunskaper i engelska är meriterande. Goda kunskaper i Officepaketet ett krav, övriga programkunskaper meriterande. Det är viktigt att du kan prioritera och arbeta strukturerat, noggrant, flexibelt och framförallt självständigt. Dessa egenskaper lyckas du kombinera med en utåtriktad läggning, i vilken du har förmåga att ta egna initiativ. Vidare skall du ha en god samarbetsförmåga samtidigt som du har "skinn på näsan". Vad får du? Qall ger vi dig självförtroendet, kunskaperna och möjligheten att påverka verksamhetens utveckling. Du kommer att arbeta i ett glatt och trivsamt gäng. Vi sitter i fräscha lokaler i Nacka. Vi har högt till tak korta ledtider i våra beslut. Vi arbetar gemensamt efter Qalls ledord "ENKELHET".

Sammanfattning

  • Arbetsplats: QALL TELECOM AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 5 januari 2008
  • Ansök senast: 20 januari 2008

Liknande jobb


Receptionschef Varbergs Kusthotell

Receptionschef Varbergs Kusthotell

19 september 2024

5 september 2024

5 september 2024