OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som ansvarig över vårt team på kundtjänst är du ansiktet utåt och representerar våra produkter och varumärke. Du kommer att ansvara för att leda kundtjänst dagliga sysslor och se till att det fördelas och utförs korrekt. Du jobbar hands on mesta dels av tiden. Utöver diverse kundtjänstarbete, kommer du även att ansvara för att rapportera den dagliga driften till övriga kollegor, verksamhetschef och VD, samt vara en stor del av utvecklingen på vår kundtjänstavdelning.
Vem är du?
Som person är du ansvarsfull, lösningsorienterad och driven. Arbetet kräver även att du har god datakunskap, vana av att arbeta i grupp och inte vara rädd för att ta egna initiativ. Du som söker skall ha erfarenhet av arbete inom kundservice eller liknande samt ha erfarenhet av att leda andra med goda resultat.
För att lyckats i rollen behöver du ha erfarenhet av att leda andra med goda resultat, är driven, nyfiken och trivs med högt tempo i arbete. Du har bra datorvana och gillar att arbeta både självständigt och i grupp. Du uttrycker dig väl i både tal och skrift, på såväl svenska som engelska
För rätt person finns det stora möjligheter kring utveckling och större ansvar.
Anställningen är på heltid kl 08.00-17.00 mån-fre och kl 10:00-15:00 lör . Vi erbjuder fastlön + provision. Arbetet utförs i våra lokaler belägna i centrala Stockholm.
Är du vår nästa stjärna? Bifoga CV och ett personligt brev där du berättar lite om dig själv och varför just du är perfekt för rollen. Antagning sker löpande och tillsätts efterhand.