OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Skoman är en väl inarbetad skobutikskedja i Stockholm, där vi relativt nyligen startat vår digitala resa. Med satsning och bra ökning på vår e-handel behöver vi förstärka upp våra centrala funktioner.
Vi söker nu en person som skall ansvara för vår kundsupport samt hantering av order, kundfrågor samt orderplock.
Ungefär 50/50 i arbetstid vad gäller administration samt orderplock.
Med ökad försäljning ökar vårt behov av förstklassig kundservice. Du kommer ha kund- samt butikskontakt via telefon samt mejl.
Du kommer arbeta med Klarna och betalningsflöden, Returer/ reklamationer etc.
Vår e-handels avdelning består idag av 3 personer. Din roll är viktig då du även kommer hantera och bedöma reklamationer, flödet av varor/ ordrar mellan butikerna etc.
Som ett relativt litet företag så hjälper vi varandra och har du även kunskaper inom fotografering/ redigering så är det välkommet, dock ej nödvändigt.
Du måste ha erfarenhet av kundservice sedan tidigare med viljan och förmågan att skapa bra kundrelationer. Gärna bakgrund inom butik för att lättare kunna hantera diverse ärenden. Arbetet kräver att man är mycket noggrann och strukturerad. Samtidigt behöver vi en person som har allmänt intresse i e-handel och är både van samt snabb vad gäller affärssystem/ IT.
Tjänsten är på heltid. Arbete vardagar. Vårt huvudkontor samt lager ligger i Norsborg, nära färjan till Ekerö.
Vi behöver anställa en person relativt omgående #jobbjustnu och kommer försöka hålla intervjuer löpande.