Kundtjänstansvarig - Reftele

Arbetsbeskrivning

Vi på Framtiden AB söker nu för en kunds räkning en positiv och flexibel kundtjänstansvarig.Vår kund är ett gediget företag som har över 100 år i branschen, de tillverkar, utvecklar och marknadsför ventiler och ställdon för reglering av vätskeburna system i små och större fastigheter.Arbetsuppgifter/ omfattning: Du kommer att vara ansvarig för kundtjänsten samt även ansvarig för 2-3 personer.I dina arbetsuppgifter kommer det att ingå ansvar för bland annat ordermottagning samt sedvanliga kundtjänst uppgifter. Formell kompetens/utbildningskrav: Lämplig utbildning/ erfarenhet.God datorvana.Erfarenhet inom försäljning.Har du någon kunskap/ erfarenhet inom logistik, så är et ett +.Arbetsledare erfarenhet.Personliga egenskaper: Stor social kompetens.Glad och positiv.Initiativ förmåga.Stresstålig och tycka om att ha "många bollar i luften" Noggrann, ansvarstagande och professionell.Trivs med ett arbete med tidvis hög arbetsbelastning.Språk: Svenska och engelska.Tyska och franska är ett +.Arbetstider/ anställningsform: Heltid.Med start enligt ök.Lön: Månadslön Övrigt: Vi ser med fördel att du bor i regionen, eller inom 6 mils radie.Arbetsplats ort: Reftele Ansökan: Snarast Märk ansökan "Kundtjänst ansvarig - Reftele" Låter detta som ett intressant och spännande jobb för dig?Eller känner du någon som är lämplig?

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 3 oktober 2006
  • Ansök senast: 2 november 2006

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010