Kundtjänstansvarig till Furninova i Bjärnum

Kundtjänstansvarig till Furninova i Bjärnum

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en Kundtjänstansvarig som vill vara med och utvecklas vidare tillsammans med Furninova. Vi söker dig som är trygg i din roll som ledare, har erfarenhet av kundkontakt och vill vara med och driva spännande projekt. Vi erbjuder dig en plats i Furninovas ledningsgrupp med en trygg anställning i en spännande koncern. Vi ser fram emot din ansökan!





Om tjänsten

Som Kundtjänstansvarig för Furninova ansvarar du för att leda och coacha ditt team bestående av 10 personer inom order och kundservice. Dina främsta arbetsuppgifter blir att:

* Ansvara för bemanning och planering av kundtjänstfunktionen
* Dagligen coacha dina medarbetare i form av medlyssning och samtal
* Arbeta rent operativt själv med att ta emot och besvara mejl och samtal
* Säkerställa hög kundnöjdhet
* Vara med och utveckla, samt initiera, nya arbetssätt inför flytt av kontor och implementering av nytt affärssystem

Vi erbjuder dig

* Möjlighet till stor påverkan på din roll
* Goda möjligheter till kompetensutveckling samt personlig utveckling
* Utvecklande samarbete med andra bolag i koncernen
* Kontor i världsklass med nya lokaler, 2024
* Friskvårdsbidrag, betald friskvårdstimme tillsammans med andra personalförmåner

I Furninovas kommande kontor och gemensamma showroom i Markaryd kommer arbetet ske aktivitetsbaserat tillsammans med systerbolagen Affari och Brafab som ingår i koncernbolaget Stommen Group.

Om dig

Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av ledarskap och känner dig trygg i denna roll. Du har erfarenhet av kundbemötande och god förståelse för vikten av att skapa hög kundnöjdhet. Vidare krävs det mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket, både i tal och skrift. Har du ytterligare språkkunskaper med dig så är det meriterande.

För att trivas i denna roll är du en person som tycker om att arbeta lösningsorienterat och resultatinriktat. Tillsammans med ledningsgrupp sätter du mål, följer upp och genomför. Du trivs med ett flexibelt arbetssätt där arbetsdagarna sällan ser likadana ut. Din förmåga till samarbete är viktig där du säkerställer ett gott samarbete med andra funktioner och har ett nära samarbete med våra säljare.

Mer om Furninova

Sedan vår historia började för 30 år sedan har vår ambition varit att erbjuda moderna och personliga möbler i god design. Idag är vi glada att kunna säga att vi har lyckats. Norden är vår hemmamarknad men vi levererar våra produkter runt om i världen. Varje år lämnar cirka 80 000 kundunika soffor och fåtöljer vår fabrik. Läs gärna mer om oss på www.furninova.com

Om din ansökan

I den här rekryteringen samarbetar Furninova med Jefferson Wells, en del av Manpower Group. Din ansökan tas emot via jeffersonwells.se. Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Alexandra Ivstam 044-20 38 63 eller alexandra.ivstam@jeffersonwells.se. Vi jobbar med löpande urval så ansök redan idag. Dock senast den 5/10 2022.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Furninova AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 september 2022
  • Ansök senast: 5 oktober 2022

Liknande jobb


Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024

23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024