OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
#jobbjustnu
Vi växer och söker därför en kundtjänstansvarig! Är du en säljorienterad, serviceinriktad och ordningsam person som sätter värde i att ge våra kunder bästa möjliga bemötande? Är du en problemlösare med förmåga att leda och coacha ditt team samt prioritera arbetet på bästa sätt? Då kan det här vara jobbet för dig!
Arbetsuppgifterna består bl.a. av att:
• Prioritera och leda det dagliga arbetet
• Leda teamet mot uppsatta mål
• Hjälpa våra kunder via mail, chatt och telefon
• Ta hand om orderhantering
• Sköta returer och reklamationer
• Ta hand om övriga administrativa uppgifter inom kundservice
Om oss
Timarco är ett spännande och snabbt växande bolag med egen plattform för e-handel. Vi är marknadsledande inom segmentet märkesunderkläder på nätet. Hos oss finns de största varumärkena och vi levererar över 400 000 paket per år till ett värde som överstiger 200 miljoner SEK.
Vi är ett företag med korta beslutsled och ca 50 engagerade kollegor som arbetar för att leva upp till våra kunders förväntan. Vår kundtjänst får mycket positiva omdömen för att vara serviceinriktade, snabba, flexibla och lösningsorienterade vilket vi är oerhört stolta över. Bl a detta resulterade i att vi för 2:a året i rad vann Årets Butik på Prisjakt.
Vår långsiktiga målsättning är att bli referensnamnet för e-handel med underkläder i Europa.
Vi finns med egna företag i de nordiska länderna samt har även lokalt anpassade sajter i DE/NL/AT/UK.
Vi sitter i helt nybyggda fina lokaler i Arlandastad, där vi har kontor och lager, gott om parkeringsplatser samt ett fullutrustat gym.
Vår huvudsajt finner du på http://timarco.com.
Om dig
För att lyckas i arbetet söker vi dig som har ett prestigelöst förhållningssätt samt är positiv, säljorienterad och serviceinriktad. Du älskar kundservice samtidigt som du tycker om att jobba administrativt. Du har även ett sinne för ordning och reda och har lätt för att se hur arbetet ska planeras och prioriteras samt har inga problem att delegera arbetsuppgifter. Du har en god helhetssyn och coachar ditt team framåt samt ansvarar för att företagets målsättningar och riktlinjer hålls.
Vi söker därför dig som vill ingå i ett team där service och kvalitet är en självklarhet. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och det är mycket meriterande om du har utfört liknande arbetsuppgifter tidigare.
Vi kallar till intervjuer löpande, så vänta inte med din ansökan!
Ansök via mail till: jobb1805@timarco.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Vänligen RING EJ Då vi är underbemannade