OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Skoman är en väl inarbetad skobutikskedja i Stockholm, där vi relativt nyligen startat vår digitala resa. Med 5 butiker och satsning på vår e-handel behöver vi förstärka upp våra centrala funktioner.
Vi söker nu en person som skall ansvara för vår kundsupport och orderhantering. Med ökad försäljning ökar vårt behov av förstklassig kundservice. Du kommer ha kund- samt butikskontakt via telefon samt mejl.
Plock/ pack samt returer. Du kommer även arbeta med Klarna och betalningsflöden, vid returer/ reklamationer etc.
Vår e-handels avdelning består idag av 3 personer. Din roll är betydande då du även kommer hantera visst flöde av varor/ ordrar mellan butikerna. Som ett relativt litet företag så hjälper vi varandra och har du intressen såsom fotografering/ redigering så är det välkommet.
Du måste ha erfarenhet av kundservice sedan tidigare med viljan och förmågan att skapa bra kundrelationer. Gärna bakgrund inom butik för att lättare kunna hantera diverse ärenden. Arbetet kräver att man är mycket noggrann och strukturerad. Samtidigt behöver vi en person som har allmänt intresse i e-handel och är både van samt snabb vad gäller affärssystem/ IT.
Tjänsten är på heltid. Arbete vardagar. Vårt huvudkontor samt lager ligger i Norsborg, nära färjan till Ekerö och kan vara en fördel ifall du bor i södra Stockholm alt tillgång till bil.
Vi behöver anställa en person relativt omgående #jobbjustnu och kommer försöka hålla intervjuer löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Martin Hillman
Butikschef Shirin Fitoon
086626201