Kundtjänstansvarig YOUMP

Kundtjänstansvarig YOUMP

Arbetsbeskrivning

Nordic Trampoline Parks AB (YOUMP) är Sveriges ledande trampolinparkskedja och vi brinner för rörelseglädje utifrån varje individs personliga förutsättningar.
2016 öppnade vi vår första trampolinpark i Västerås och har sedan dess etablerat oss i rask takt runt om i Sverige. Idag har vi 11 parker från Borlänge i norr till Helsingborg i söder.


Om rollen
Att axla rollen som kundtjänstansvarig på YOUMP är ett mycket roligt, utmanande och utvecklande arbete. Som kundtjänstansvarig har du ett operativt fokus men är också ansvarig för uppföljning av aktiviteter för att kunna ta strategiska beslut som resulterar i bättre kundnöjdhet. Du rapporterar till operativ chef.
För oss på Yoump står kunden i centrum, du kommer som kundtjänstansvarig att ha en avgörande roll för kundens uppfattning om oss som varumärke. Detta ställer krav på gott ledarskap för att tillsammans med din personal ge våra kunder service och bemötande av toppklass genom direktkontakt med våra kunder över telefon, chatt och mail.
Tjänsten är heltid och timmarna är fördelade på dagtid, vardagar och vissa helger.


Kvalifikationer
Vi söker dig som känner igen dig i följande:
Du ser lösningar där andra ser problem och älskar att hitta sätta att lösa problem som uppstår, både för våra kunder och på avdelningen.
Du är en lagspelare som får hela ditt team att jobba mot gemensamt samma företagsmål och trivs med att jobba resultatdrivet.
Du har, på något sätt, arbetat med försäljning i dina tidigare arbeten och förstår vikten av service i toppklass.
Du är strukturerad och trivs i den operativa verksamheten och att ha kundkontakt.
Du tycker om att ta ansvar och vill växa.
Du är självgående och kan fatta egna beslut samt komma med förslag på förbättringar.
Du har god datorvana, är kunnig inom sociala medier och tycker om att sätta dig in i nya IT-system.


Vi erbjuder
En utmanande och rolig roll med utrymme för dig att växa. Hos YOUMP blir du delaktig i det spännande arbetet att stärka vår position som Sveriges ledande trampolinpark.
Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden säkerhet, kvalité och rörelseglädje eftersom de är grundläggande för allt vi gör.
Välkommen med din ansökan senast den 13 oktober, intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.


Varaktighet: Tillsvidare
Arbetsort: Kungens Kurva
Lön: Månadslön
Arbetstid: Dagtid vardagar samt vissa helger
Provanställning tillämpas.
Kontakt:
Eventuella frågor gällande rollen besvaras av Ellen Almquist, Operativ chef, Nordic Trampoline Parks AB (YOUMP).

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordic Trampoline Parks AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 augusti 2021
  • Ansök senast: 13 oktober 2021

Besöksadress

Strandvägen 5 B
None

Postadress

None
STOCKHOLM, 11451

Liknande jobb


27 november 2024

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024

23 november 2024