OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Mitthem är ett modernt bostadsföretag med drygt 5 700 lägenheter. Mitthem har 47 medarbetare som arbetar i en decentraliserad organisation. Balansomslutningen är på 1,6 miljarder kronor och omsättningen är 377 miljoner kronor. Vi ägs av Sundsvalls kommun genom Stadsbacken AB. Vår värdegrund bygger på lojalitet, ansvar, glädje, engagemang och respekt. Företagets vision är att vara ”Sundsvalls bästa hyresvärd”.
Mer information om Mitthem hittar du på vår hemsida www.mitthem.se.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en kundtjänstmedarbetare som brinner för att ge förstaklassig service. Du kommer att vara Mitthems ansikte utåt och vi hoppas att du inspireras av vårt mål att bli ”Sveriges bästa Kundtjänst”.
En stor del av arbetet handlar om att bemöta våra kunder via telefon, e-post samt via besök i receptionen. Vidare kommer du att hantera felanmälningar, utlämning av nycklar och sköta enklare hyresadministration. Arbetet kräver att du kan hantera stora mängder information som kommer till oss löpande och du behöver ständigt vara uppdaterad och påläst. Mycket kommunikation sker också med våra kvartersvärdar och externa leverantörer. Kundcenter fungerar som ett nav hos Mitthem och du kommer att vara behjälplig inom en rad olika frågor som rör organisationen.
Du kommer att ingå i Kundcenter som består av 10 personer och du rapporterar till vår Kundcenterchef.
Placeringsort för tjänsten: Sundsvall
Tjänsten är en tillsvidareanställning.
Vem är du?
Du har 3-årig gymnasieexamen och har flera års erfarenhet av arbete i Kundtjänst/inom Kundservice. Då många av våra kunder är flerspråkiga måste du behärska svenska och engelska i tal och skrift. Har du ytterligare språkkunskaper ser vi det som meriterande.
Som person är du social, pigg och alert. Du har ett brinnande intresse för att alltid ge förstklassig service gentemot såväl kunder som kollegor och har en förmåga att alltid leverera ett arbete med mycket hög kvalitet och noggrannhet. Vidare är du prestigelös, lösningsorienterad och har lätt att prioritera vad som behöver göras.
Kontaktperson
Vi samarbetar med Experis AB. Har du frågor är du välkommen att ringa Karin Frisendahl på telefon 070-377 45 46, karin.frisendahl@se.experis.com. Din ansökan med CV och personligt brev vill vi ha via länken nedan senast den 30 augusti.
Fackliga kontaktpersoner:
Kristina (Tina) Jonsson 060-139552
Torbjörn Sjödin 060-139522
Kontaktpersoner på detta företaget
Therese Rocafort Svensson
Angela Ekelöf
0340-66 42 71
Åsa Mårtensson
031-61 72 17
Mathias Ericson
0650-356 93
Emma Larsdotter Moström
090-702361
Jenny Viklund
0660-599 76
Helene Mårtensson
040-660 63 32
Hanna Eriksson
+4611194358
John Johansson
+46 703 24 25 19
Gosta Dreifeldt
+4642371645