OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Prime är ett ledande bemannings- och rekryteringsföretag som förser näringsliv och offentliga sektorn med kvalificerad arbetskraft inom vård, administration, ekonomi, marknad och IT. Prime har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Västerås. Vi söker för kunds räkning en kundtjänstassistent som till en början är anställd av Prime men efter en tid rekryteras över till företaget som är beläget i Tullinge. Företaget säljer tjänster till Bostadsrättsföreningar som t.ex. fastighetsskötsel både invändigt och exteriör. Företaget säljer förvaltningstjänster som t.ex. ekonomisk förvaltning och förvaltning av p-platsuthyrning mm. För alla dessa kunder har företaget en kundtjänstavdelning dit de kan vända sig med felanmälan och alla övriga frågor som de kan tänkas ha. Arbetsuppgifter: . Personen ska registrera och administrera p-platsavtal i ett system som heter Hambo som i sin tur är en del av Agresso. . Att ta emot felanmälan och registrera och ta ut arbetsorder i ett system som heter Janus. . Lämna ut och ta in nycklar till våra kunder och fastighetsskötare. . Svara i telefon . Ta emot besök . Verifiera, kontera uttag från inre fond. . Ta fram statistik till kunderna, skriva ut rapporter. . Utöver detta förekommer postsortering och insortering av verifikat i kundpärmar/arkivering. Vi söker dig: . Kompetensmässigt handlar det om erfarenhet av att hantera kunder både via telefon och direktbesök. . Ha erfarenhet av Agresso/Hambo och helst Janus. . Erfarenhet av att arbeta i Officepaketet. . Stresstålig, kan hålla flera uppgifter igång samtidigt. . Kunna ta egna initiativ . Vara socialt kompetent, ha förståelse för olika kulturer. . Ha personlig integritet, kunna sätta gränser gentemot kund.