Kundtjänstassistent till Uppsalahem

Arbetsbeskrivning

Ditt uppdrag hos oss
Ta chansen och sök tjänsten som kundstjänstassistent på Uppsalahem! Dina främsta uppgifter är att ge personlig service till våra hyresgäster både via telefon, mejl och våra övriga digitala kanaler. Du välkomnar och tar hand om såväl våra hyresgäster som våra medarbetare. Du hittar vägar för att lösa deras ärenden, antingen genom din egen kunskap eller genom att leda dem vidare till rätt avdelning. Då du är bra på service blir arbetet roligt och utvecklande för dig samtidigt som kunden känner sig välkommen och hemma i kontakten med oss på Uppsalahem. Trivs du med att vara en del av ett tight team och arbeta med ständiga förbättringar tror vi att du kommer uppskatta den här rollen.

Vem är du?
För att lyckas i den här rollen har du ett stort personligt engagemang och du är nyfiken på människor. Du trivs med förändring och utveckling och du är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i när det behövs.

Vi söker dig som:

- har en avslutad gymnasial utbildning.

- har tidigare erfarenhet av kundservicearbete med stora volymer över telefon samt god administrativ förmåga

- har erfarenhet av att ärendestyrt arbetssätt grundat på stora volymer

- har god erfarenhet av att jobba i CRM system, exempelvis Dynamics

- uttrycker dig väl i svenska och engelska i både tal och skrift. Har du flera språk är detta meriterande.

- har god datavana och grundläggande kunskaper i Office 365.

Vi lägger stor vikt på din erfarenhet av kundtjänstarbete med stora volymer och av att jobba i en organisation som sätter kunden i fokus.

Din arbetsplats

Vi är idag 14 medarbetare på kundcenter, som du organisatoriskt tillhör. Vi värnar om att ha en bra balans mellan jobb och privatliv och arbetar i ett välmående och högpresterande team.

Vid vårt huvudkontor arbetar närmare 120 personer. Vi erbjuder bra förmåner för våra anställda - bland annat ett generöst friskvårdserbjudande med både friskvårdstimme och friskvårdsbidrag, lunchsubvention och timbank.

Om anställningen
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Mån-fre 08.00 - 17.00
Anställningsform: tillsvidareanställning
Start: Enligt överenskommelse
Placering: Huvudkontoret

Nyfiken?
Vill du veta mer om tjänsten? Då kan du kontakta Kundtjänstchef Sofie Gimeson, sofie.gimeson@uppsalahem.se. Vi går igenom ansökningarna löpande så rollerna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan senast 2023-06-18

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uppsalahem
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 maj 2023
  • Ansök senast: 18 juni 2023

Besöksadress

Box 136, Uppsala
None

Postadress

Box 136
Uppsala, 75329

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024