Kundtjänstavdelningen söker reklamationshanterare - Heltid

Arbetsbeskrivning

Jobbet som kundtjänstmedarbetare på reklamationsavdelninge är perfekt för dig som gillar att prata med människor och hjälpa kunder!

Arbetsuppgifter: Här ges du möjligheten att växa och utvecklas tillsammans med teamet på kundtjänstavdelningenl. Du hanterar inkommande ärenden för reklamationer vid skada, förlust eller dröjsmål. Den stösta delen av kommunikationen med kunder sker via mejl, varför det är viktigt att du är stark i din skriftliga kommunikation. Du driver självständigt de ärenden du tar dig an, men har specialister i teamet att konsultera vid behov.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

- Erfarenhet av administrativt arbete
- Flytande svenska och engelska i såväl tal som skrift
- God dator- och systemvana
- Meriterande med erfarenhet från liknande arbetsuppgifter av reklamationshantering




Du kommer bli en del av ett team med en fantastisk teamkänsla där vi alla ser till att peppa och utveckla varandra. Det är en väldigt bra gruppsammanhållning med en familjär känsla.

Krav:

- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Jobbtyp:

- Heltidsanställning, 40 timmar per vecka.
- Timlön med provision sett till försäljningen.


Vi erbjuder dig en plats i ett expansivt bolag där vi värnar om varandra och utvecklingsmöjligheterna är stora. Vi lyssnar mer än gärna in dina mål, drömmar och visioner samt ser till att utveckla vår personal med hjälp av workshops och mindre utbildningar.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Work Performance
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2022
  • Ansök senast: 1 mars 2023

Liknande jobb


22 oktober 2024

Order Flow & After Sales Administrator

Order Flow & After Sales Administrator

3 oktober 2024