OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Amorim Cork Flooring är en del av Corticeira Amorim, världens största tillverkare av korkprodukter som är marknadsledare och bidrar till hållbarhet och innovation som ingen annan aktör i branschen.
Amorim Cork Flooring startade på 70-talet som ett litet korkgolvsföretag som föddes ur själva konceptet Circular Economy - en betydande ökning av produktionen av korkproppar.
Amorim Cork Flooring kombinerar inspiration i naturens renaste värden med banbrytande teknologier. Resultatet är en rad mångsidiga golv av högsta kvalitet med obestridlig hållbarhet och komfort. Våra unika beläggningar använder innovativa tekniker för att förbättra korkens naturliga egenskaper och portföljen integrerar olika lösningar, av vilka några har revolutionerat det traditionella konceptet med korkgolv. Från hem till hotell, restauranger till bibliotek, museer till kontor, våra produkter är lämpliga för alla bostads- eller kommersiella projekt som letar efter exceptionell komfort och prestanda.
Läs mer på https://www.amorimcorkflooring.com
Detta är ett samarbete mellan Amorim Cork Flooring Sverige och Jefferson Wells som är din partner i rekryteringsprocessen.
Om tjänsten:
Vi behöver förstärka med en ny kollega på vårt kontor. I rollen som kundtjänstmedarbetare/ administratör/ Backoffice deltar du i den dagliga verksamheten med huvuduppgift att bemanna vår kundtjänst som servar våra kunder i hela Sverige. Du kommer även ha kontakt med vårt huvudkontor som ligger i Portugal.
Tjänsten är en tillsvidare anställning på 100%. Kontoret ligger i World Trade Center mitt emot T-Centralen.
Arbetsuppgifter:
* Hjälpa våra kunder via telefon och mejl med diverse frågor kring våra produkter.
* Kontakt med vår samarbetspartners.
* Ordermottagning.
* Fakturafrågor och reklamationer mot kund.
* Söka förvunnet gods.
* Uppdatera prislistor.
* Uppdatera CRM med nya kunder.
* Ta ut statistik och säljordrar från vårt system.
* Behjälplig vid besök på vårt kontor.
Vem är du:
Du har antingen några års yrkeserfarenhet, alternativt utbildning i kombination med något/ några års yrkeserfarenhet inom administration och kundtjänst. Det är meriterande om du har erfarenhet från kundorienterad verksamhet. Då en stor del av tjänsten är av administrativ karaktär förutsätts att du har erfarenhet och gillar den typen av arbetsuppgifter.
För att klara av arbetet på ett bra sätt är det en förutsättning att du klarar av ett högt tempo och är flexibel.
Du har kunskaper i MS-Office och får gärna ha erfarenhet från affärssystem Visma eller andra order-, fakturerings-, ekonomi- och statistikprogram.
För att ha framgång i tjänsten behöver du vara serviceinriktad, kommunikativ och strukturerad. Du har ett prestigelöst sätt och tar med stort engagemang tag i det som behöver göras.
Behärskar svenska och engelska språket flytande i tal och skrift.
Sök tjänsten idag!
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Charlotte Åvall på telefonnummer: 08 452 33 74 eller via e-post: charlotte.avall@jeffersonwells.se. Vi arbetar med ett löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt.
Vi ser fram emot att höra ifrån dig!