OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
FOREX BANK FÖRBÄTTRAR KUNDSERVICEN FOREX Bank med anor från 1927, med samma management sedan 1965, ska vara Nordens bästa val för valutaväxling, kontanthantering, och enkla banktjänster.Produkterna valuta, låna, spara och betalningstjänster erbjuds enkelt, billigt och snabbt!FOREX har 120 bankbutiker i de fem nordiska länderna.FOREX Bank söker: KUNDTJÄNSTCHEF FOREX Bank vill ge en ständigt ökande kundkrets den allra bästa service.Som ledare för FOREX Service Center ?Kundtjänst och Backoffice ska du, i egenskap av kundombudsman, ytterligare förbättra kundservicen.Kundtjänstchefens arbetsuppgifter: Förutse kundernas behov.Leda, fördela, kontrollera och vidareutveckla FOREX Banks kundtjänst.Med frekventa NKI (nöjdkundindex) säkerställa kundernas högt ställda kvalitetskrav. Kvalifikationer/egenskaper: Du bör ha längre tids erfarenhet från bank eller annan finansiell verksamhet.Du ska ha stor förståelse för kundönskemål.Du ska vara beredd att hålla hög servicenivå.Din empatiska förmåga behövs för att leda personal och skapa relationer.Du måste vara stresstålig i ett ständigt högt arbetstempo.Du ska ha erfarenhet av ärendehanteringssystem samt ha IT-vana.Du måste vara "självgående", kreativ och vara en god kommunikatör.Du rapporterar till vVD med placering i centrala Stockholm.Välkommen med din ansökan snarast men senast 16JUN2008. Kontaktpersoner: