OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Putsa Sweden AB är en ledande aktör inom fönsterputsning som stolt serverar kunder över Västra Götaland och delar av Halland. Med närmare 10 000 nöjda kunder och en snabbt växande kundstock, sätter vi en stark betoning på kvalitet och pålitlighet. Vi erbjuder en unik prenumerationstjänst på fönsterputs som garanterar en fläckfri utsikt året runt. Vårt mål är att skapa mer fritid, mindre konflikter och ett renare samvete för våra kunder genom våra fönsterputsprenumerationer.
Vår verksamhet bygger på innovation, kundnöjdhet och en stark värdegrund där varje medarbetare spelar en nyckelroll. Genom att kontinuerligt sträva efter förbättringar och hållbarhet i allt vi gör, skapar vi ett arbetsklimat där våra anställda kan växa och utvecklas tillsammans med företaget.
Tjänstebeskrivning
Som kundtjänstchef med ekonomiuppgifter hos Putsa Sweden AB kommer du att leda vårt lilla, och mycket trevliga kundtjänstteam och bl.a. hantera viktiga ekonomiadministrativa uppgifter. Ditt ansvar inkluderar att optimera kundserviceprocesser, hantera leverantörs- och kundreskontra, säkerställa noggrann rapportering, utföra ruttplaneringar och leda internsupporten till våra putsare. Vi söker en ledare som kan driva förbättringar och effektivisera våra arbetsflöden.
Kvalifikationer
Vem du är:
• Erfarenhet av ledarskap inom kundtjänst – gärna med ekonomiinslag i rollen.
• Stark analytisk förmåga och erfarenhet av att utveckla strategier.
• Förmåga att inspirera och utveckla ett team.
Vad erbjuder vi dig?
En dynamisk arbetsmiljö där du har möjlighet att påverka och växa, både professionellt och personligt. Vi värdesätter vår företagskultur och du blir en del av ledningsgruppen.
Låter det intressant?
Har du frågor, så tveka inte att ringa konsultchef Moa Jarl tel: 073 509 03 95. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!
Om NearYou
Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.
Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill ge det som vi tror en föränderlig arbetsmarknad behöver. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.
Att arbeta som konsult på NearYou
Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester.
Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.