Kundtjänstchef till bolag inom fordonsbranschen

Kundtjänstchef till bolag inom fordonsbranschen

Arbetsbeskrivning

Sprio söker nu en kundtjänstchef på heltid till en internationell koncern inom fordonsbranschen i Stockholm. Är du en stjärna på försäljning och kundservice och vill vara med och bygga Europas bästa kundtjänst inom deras nisch? Är du en fena på att bygga framgångsrika team och vill vässa ditt ledarskap ytterligare? Då kan du vara den vi söker!

Om tjänsten:
- Du ser till att kundtjänst levererar enligt högt ställda målsättningar och KPI:er.
- Personalansvarig och länken mellan kundservice och övriga avdelningar på företaget
- Utveckla säljteknik och kundservicenivå i samtal och e-mail inom teamet
- Utveckla och motivera personal genom tex. säljtävlingar och utbildningar
- Upprätthålla och effektivisera befintliga rutiner och processer
- Vara delaktig i försäljningsarbetet via telefon och e-mail 
- Tjänsten är på heltid med placering på huvudkontoret i Stockholm

Din profil: 
- Målmedveten, tävlingsinriktad, driven och en stark vilja att komma framåt och utvecklas.
- Dokumenterat goda säljresultat från tidigare arbete inom telemarketing/kundservice
- Kunskap och erfarenhet av att bygga och leda framgångsrika team
- Bekväm i att coacha team och tillsammans utveckla säljteknik, servicenivå och processer
- Meriterande om du har en bakgrund från tex. bil- reserv- eller fordonsbranschen

Du erbjuds:

En bred, lärorik och central roll på ett internationellt företag med stora möjligheter att utvecklas tillsammans med bolaget.
Företaget befinner sig just nu i en spännande tillväxtfas där du i denna roll får möjligheten att axla ett stort ansvar och sätta din egen prägel.

Välkommen med din ansökan, vi intervjuar löpande!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 augusti 2020
  • Ansök senast: 24 september 2020

Besöksadress

St Eriksgatan 117
None

Postadress

St Eriksgatan 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

Customer Care Manager to Samsung

Customer Care Manager to Samsung

22 november 2024