OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning Är du en teamleader eller erfaren tekniker som vill ta nästa steg i karriären? Tycker du det känns spännande med en ledande roll i en spontan och fartfylld miljö? Läs då vidare! Perido söker nämligen en person till ett bredbandsbolag som levererar lösningar inom bredband, telefoni, TV och LAN-installation. Företagets huvudkontor, där du kommer att arbeta, är placerat i södra Stockholm. Här får du möjlighet att utvecklas tillsammans med kunniga, engagerade och trevliga kollegor. I tjänsten som Kundtjänstchef får du användning av dina tidigare erfarenheter från bredbandsteknik samt din förmåga att bringa struktur i en miljö där det hela tiden händer saker. Här kommer du att verka i en stöttande roll gentemot kontorets tekniker. Du kommer att ha hand om schemaläggning samt olika administrativa arbetsuppgifter med rapporter och liknande. Till din uppgift hör även att säkerställa kvaliteten av kundtjänsten på kontoret. Vi ser gärna att du är en person med tidigare erfarenheter från ett bredbandsbolag, alternativt att du kommer från en teknisk bakgrund med gedigen kompetens. Kravprofil - Gärna relevant eftergymnasial utbildning - Erfarenhet av arbete på ett bredbandsbolag, alternativt bred teknisk erfarenhet - Meriterande med ledarskapserfarenhet - Du uttrycker dig väl i tal och skrift Du är en driven och utåtriktad person som trivs när där du får arbeta och umgås nära dina arbetskamrater. Du kan hantera stress och du trivs i en aktiv och händelserik miljö ? och du frodas av den utmaning den ger. Du är den som trivs i en koordinerande roll där du kommer att tillföra ordning och struktur i en rörlig och spontan atmosfär. Vidare har du viljan och förmågan att prestera och leverera i den här typen av miljö.