Kundtjänstchef till Sneakersnstuff i Stockholm

Kundtjänstchef till Sneakersnstuff i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta som kundtjänstchef i Stockholm på ett modebolag under kraftig tillväxt iklädd sneakers?

Sneakersnstuff drivs av värdeorden kultur, kreativitet och community och de söker nu en kundtjänstchef som passar in i deras kultur. Är du en person som gärna kommer till jobbet i hoodie och sneakers? Och som brinner för att stötta och coacha medarbetare att prestera på topp?Nu har du en möjlighet att arbeta som kundtjänstchef på Sneakersnstuff svenska huvudkontor beläget på söder i Stockholm.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Sneakersnstuff grundades år 1999, sprunget ur kärleken till och nyfikenheten på kulturen och livsstilen kring sneakers, mode, konst, musik och basket. De har nu en global verksamhet och befinner sig i en utvecklingsfas med en kraftig tillväxt.

Just nu behöver de stärka upp med en kundtjänstchef som har som uppgift att leda och coacha verksamheten under den del av året då omsättningen är som störst.

Vill du arbeta på ett företag med en kultur utöver det vanliga och ett härligt gäng kreativa medarbetare? 

Ansök till tjänsten som Kundtjänstchef idag!

 

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som kundtjänstchef ansvarar du Sneakersnstuffs globala flerspråkiga kundtjänst i Stockholm. Dina arbetsuppgifter kommer primärt bestå av:

• bemanna upp med rätt mängd resurser vid sjukdom och toppar.
• arbetsleda och coacha medarbetarna
• följa upp KPI´er dags- vecko- och månadsbasis.
• komma med tipps på förbättringsåtgärder för verksamheten
• vara redo att hantera situationer som dyker upp och se till att den dagliga verksamheten flyter på

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Uppdraget är ett konsultuppdrag som sträcker sig tom mars 2022 med viss möjlighet till förlängning uppstart omgående. Utgångspunkten är att du arbetar heltid, även om du kan gå ner lite i tid efter ök med uppdragsgivaren.

Du kommer arbeta på plats i Sneakersnstuffs huvudkontor på söder i Stockholm, medan medarbetarna alternerar mellan att arbeta hemifrån eller på kontoret. Koncernspråket är engelska varför du behöver behärska engelska i både tal och skrift. 

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har gedigen kompetens inom kundtjänstverksamhet och som är en trygg och erfaren ledare.

Du behöver både vara trygg i dig själv och i din roll som ledare samt ha en förmåga att snabbt vinna förtroende hos dina medarbetare för att passa in i rollen. Att på kort tid kunna sätta sig in i verksamheten också en avgörande framgångsfaktor för tjänsten. 

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2021
  • Ansök senast: 10 december 2021

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024

23 november 2024

22 november 2024