OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido Skills söker en person som vill arbeta som kundtjänstchef hos ett kommunalt bostadsföretag i Märsta Du kommer att arbeta hos ett välskött bostadsföretag som äger och förvaltar cirka 4900 bostäder i norra Stockholm. Som kundtjänstchef kommer du att leda och utveckla företagets kundservice. Du har budgetansvar, ser till att intäkter kommer in i företaget; att lokaler, lägenheter mm. är uthyrda och gör ekonomiska uppföljningar. Du förser ledningsgruppen med statistik och rapporter och är ansvarig för 4 st. medarbetare. Kravprofil - Ekonomiska kunskaper, budget, uppföljning, statistik mm. - Kunskaper i hyres- och lokaljuridik (allmänna bostadsrelaterade juridiska frågor) - Du är en van ledare - Goda allmänna datakunskaper i Officepaket mm. men gärna också erfarenhet från arbete i något ekonomisystem - Har du erfarenhet från fastighetsbranschen så är det väldigt meriterande - Du uttrycker dig väl i tal och skrift även på engelska Du är en social person som är driven och engagerad i allt du gör. Du är en ledare som är duktig på att både bemöta och hantera kunder och trivs när arbetsuppgifterna är många och varierande.
Artiklar i detta ämnet
- Samverkan fack och arbetsgivare