Kundtjänsthandläggare

Kundtjänsthandläggare

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av ett team som vill leverera Nordens bästa kundservice inom finans och försäkring? Är du intressserad av att arbeta med kundrelationer, utveckla och förbättra din kommunikativa förmåga samtidigt som du får möjligheten att ge exemplarisk service åt våra kunder? Då är vi intresserade att få höra mer om dig!


Vad erbjuder vi dig
Vi erbjuder dig en oss möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga och forma en karriär. Vi har möjligheter inom produktkunskap, utbildning, ledarskap och kvalitet. Inledningsvis startar din anställning med ett introduktionsprogram, där du får lära dig de verktygen du behöver för att lyckas i rollen. Utöver detta har vi i hela 3 år i rad fått äran att bli utsedda till ett av Sveriges Karriärföretag.


Utöver en trevlig lokal i Eskilstuna erbjuder vi även:
kollektivavtal
tjänstepension
friskvårdsbidrag
rikskortet
utvecklingsmöjligheter och karriärsmöjligheter
betald introduktionsutbildning



Din roll inom kundsupport
I den här rollen hanterar och vägleder du våra privat- och företagskunder i inkommande ärenden via telefon. Vi arbetar med att hantera ärenden som framförallt rör det finanisella inom företaget så som finans och försäkringsrelaterade behov. Du ser alltid till att ge kunderna ett fint bemötande och arbetar flexibelt för att lösa situationen på bästa sätt.


Att leverera Nordens bästa kundservice är ett tydligt mål för oss, vilket gjort oss ledande på marknaden! För att trivas på Transcom och i rollen är du en flexibel och prestigelös person som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill bli bäst på det vi gör och ser gärna att du har den viljan också, Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang.
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar: 08:00-17:00
Anställningsgrad: 80%
Kollektivavtal: Unionen/ Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 30 Januari
Om dig
För att trivas i den här rollen är du tydlig i din kommunikation och är nyfiken på att lära dig mer. Vidare tror vi att du är en person som har tålamod och även besitter det där lilla extra när det kommer till att ge proffessionell service. Utöver detta är du målinriktad och drivs av att se resultat i ditt arbete. Framför allt vill du arbeta inom ett företag som erbjuder utveckling, vidareutbildning och möjligheten att växa. Allt detta i ett företag som har väldigt kul och trivs med varandra på jobbet!
Utöver detta ser vi att du har:
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen är ett krav
Grundläggande datakunskaper

För att du ska trivas hos oss ser vi att du är serviceminded, lyhörd och tålmodig. Du har förmågan att hantera flera saker samtidigt och kan behålla lugnet i stressiga situationer.


Rekryteringsprocessen
Överensstämmer din profil med det vi söker, bjuder vi in dig till en av våra kandidatdagar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju. Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
För mer information om tjänsten, maila oss på jobb.sverige@transcom.com
Om Transcom 🌎
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 69 kontaktcenter i 26 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Huvudkontor Sundbyberg
  • 7 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 januari 2023
  • Ansök senast: 27 januari 2023

Postadress

Löfströms Allé 5
Sundbyberg, 17225

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024