Kundtjänsthandläggare med erfarenhet av merförsäljning.

Arbetsbeskrivning

Att jobba på kundtjänst Varje dag hör kunder av sig till oss och var och en av kundkontakterna är en möjlighet för oss att verkligen bevisa hur duktiga vi är. Som kundtjänstmedarbetare kommer du att svara på frågor, lösa problem, ge tips och råd samt leverera den fantastiska service som våra kunder förväntar sig. Förutom service och kundnöjdhet står även merförsäljning och win-back i centrum på vår kundtjänst. Vår kundkontakt sker på ett enkelt, effektivt och trevligt sätt och alltid med hög kvalitet. Vi tar ett stort ansvar, är positiva och stolta över vårt arbete. Vem söker vi? Vi ställer höga krav på de personer vi rekryterar in, men i gengäld lägger vi mycket tid och resurser på utbildning och coaching för våra medarbetare, bland annat blir alla våra kundtjänstmedarbetare certifierade försäkringsförmedlare. På kundtjänst har vi en fantastisk teamkänsla och vi har roligt tillsammans på arbetet, vilket smittar av sig på kunden – vi tror att medarbetarnöjdhet är en förutsättning för kundnöjdhet. Vi tror att du har - Tidigare erfarenhet av kundtjänst med merförsäljning och/eller försäljning - Mycket god förmåga att kommunicera på svenska både i tal och i skrift - En förmåga att kunna styra samtal och uttrycka sig på ett trevligt och bemötande sätt - God datorvana och goda kunskaper i MS Office-paketet - Förmåga att kunna hantera många uppgifter samtidigt och ett högt tempo - Tidigare erfarenhet av försäkringar.

Som person är du ansvarstagande, noggrann, utvecklingsorienterad, och inspirerande. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team och du sprider en positiv känsla till din omgivning. För oss går service och försäljning hand i hand och vi tror att du är en driftig, framåtsträvande och resultatinriktad person. Om tjänsten Tillträde: Enligt överenskommelse Placering: Stockholmskontoret, Sveavägen 24-26 Lön: Fast lön + provision Omfattning: Heltid. Minst ett kvällspass i veckan. Om Allra Allra är den moderna utmanaren till de traditionella storbankerna. Med ambitionen om att vara en naturlig partner i vardagsekonomin för privatpersoner erbjuder vi tjänster inom pension, försäkringar, lån och sparande. Vi är ett alternativ till banken för dem som värdesätter en personlig kontakt och är i behov av hjälp med privatekonomiska beslut i vardagen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jonatan Fre

Sumair Syed

Christian Pettersson

Joakim Lyemark

Johanna Engberg

Nalle Jacobsson
+46705666240
Niklas Almquist

David Persson

Johanna Bergström
073-522 09 54
Josefin Clahr

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Allra Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 8 augusti 2017

Besöksadress

Sveavägen 24-26 111 57, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 24-26
Stockholm, 11157

Liknande jobb


12 september 2024