OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VI ÄR TRANSCOM
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 21 länder på 33 språk (wow!). Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.
DIN ROLL
Nu söker vi nya stjärnor som vill jobba tillsammans med vårt härliga gäng på Transcom i Eskilstuna med inriktning mot Finans och Försäkring!
Som Kundservicemedarbetare på Transcom arbetar du för att hjälpa privat- och företagskunder över telefon. Det innebär att du tar ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Våra kunder ska alltid få ett trevligt personligt bemötande.
Att leverera Nordens bästa kundservice är ett tydligt mål för oss, vilket gjort oss ledande på marknaden! För att trivas på Transcom är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang.
DINA EGENSKAPER
Vi ser gärna att du har ett genuint intresse för att jobba med människor, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör. Utöver detta är du målinriktad och drivs av att se resultat i ditt arbete.
Utöver detta ser vi att du har:
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen är ett krav
Grundläggande datakunskaper
För att du ska trivas hos oss ser vi att du är serviceminded, lyhörd och tålmodig. Du har förmågan att hantera flera saker samtidigt och kan behålla kugnet i stressiga situationer.
DETTA FÅR DU
På Transcom får möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom produktkunskap och ledarskap. Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla tjänster hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk.
Förmåner
Utöver ljusa lokaler, trevliga kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även
Kollektivavtal
Tjänstepension
rikskortet
friskvårdsbidrag
utvecklingsmöjligheter
utbildning
möjlighet till bonus
Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Anställningsförhållanden
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar: 08:00-17:00
Anställningsgrad: 80%
Kollektivavtal: Unionen
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 2021-11-01
Rekryteringsprocessen
Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.
Överensstämmer din profil med det vi söker, bjuder vi in dig till en personlig intervju. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre.
För mer information om tjänsten, maila oss på jobb.sverige@transcom.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryterare Moa Skoglöf
016-5413067
070-4621983
Unionen Per Johansson
070-46219
Unionen Per Johansson
070-462198
Per Johansson
070-462198
HR Manager Sofia Wunderlich
HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 19 83
HR assistent Jens Hultqvist
070-462 19 83
HR Manager Sofia Wunderlich
070-462 51 05
HR Assistent Jens Hultqvist