OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
– Ett jobb med plats för utveckling, kreativitet och nära kundservice
Är du nyfiken, engagerad och vill ge god service? Krokoms kommuns renhållningsverksamhet har fått nya uppdrag och förstärker nu laget med en kundtjänsthandläggare. Är det dig vi letar efter?
En dag som kundtjänsthandläggare
Hos oss får du chansen att utveckla ditt intresse för kundrelaterade frågor. I rollen som kundtjänsthandläggare blir du en självklar nyckelperson i kontakten med våra kunder. Du kommer att få vägleda kring avfallssortering och abonnemangsval, sköta beställningar och mycket, mycket annat.
I rollen har du samordningsansvar för information på vår hemsida och bidrar till att vårt kundregister hålls uppdaterat och i gott skick.
Du blir den åttonde personen i ett rutinerat och motiverat team, som ser fram emot att träffa dig!
Din kompetens
Du har minst gymnasiekompetens och gärna en administrativ vidareutbildning.
För att lyckas i rollen har du erfarenhet av kundhantering, administrativa system samt att du är intresserad av digital utveckling.
Tidigare erfarenhet inom områdena vatten och renhållning, drift och logistik för förpackningsinsamling är meriterande, liksom erfarenhet av arbete i offentlig verksamhet.
Som person ska du ha mycket god förmåga att uttrycka dig skriftligt och muntligt på svenska. Du är kvalitetsmedveten, drivande och lyhörd mot verksamhetens och kundernas behov. Du medverkar gärna i utvecklingen av nya funktioner och arbetssätt.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och engagemang för arbetsuppgifterna där kundrelaterade frågor är något du brinner för.
Övrig information
Tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse.
Sista ansökningsdag: 30 nov 2022.
Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med säljare.