Kundtjänsthandläggare sökes omgående till Borlänge

Arbetsbeskrivning

Bemannia söker nu dig som vill arbeta som kundtjänsthandläggare hos vår välkända och attraktiva kund i Borlänge. Uppdraget beräknas påbörjas omgående och pågå till och med den 28 februari 2017. Chans till lång förlängning finns! Uppdraget är på 80%.

Dina arbetsuppgifter:

- Telefonarbete och handläggning av frågor.
- Ingå i telefonbokning.
- Bemöta och behandla allmänhetens frågor och synpunkter.
- Att ta kundens önskemål och synpunkter till rätt instans i organisationen för vidare behandling och uppföljning.
- Allmänna kontorsgöromål.

Dina kvalifikationer:

- Cirka två års tidigare erfarenhet från arbete i närliggande verksamhet, kundserviceverksamhet eller liknande.
- Avslutad gymnasieutbildning.
- Goda datorkunskaper.
- Meriterande att kunna kommunicera på engelska och gärna fler språk.
- Meriterande med erfarenhet av statlig verksamhet.
- Meriterande med kunskaper i systemet Planno.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Kundtjänsthandläggare Borlänge".

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid 80% Visstid med god chans till förlängning
  • Publicerat: 16 juni 2016

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024