Kundtjänsthandläggare sökes till Linköping

Kundtjänsthandläggare sökes till Linköping

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av kundtjänstarbete och en känsla för bra service? Då kan du vara den vi söker!

Om uppdraget

Vi söker en kundtjänsthandläggare/administratör till vår kund i centrala Linköping. Tjänsten är på heltid med start omgående, och 6 månader framåt med god möjlighet till förlängning.

Dina arbetsuppgifter

I denna roll kommer du att arbeta i verksamhetens interna kundtjänst som består av totalt runt 50 medarbetare. Du kommer att ta hand om ärenden inom fastighet, service och inköp. Du behöver inte ha erfarenhet av sakområdena även om det förstås är meriterande.

Arbetsuppgifterna består av handläggning av ärenden som du tar emot via telefon eller webbportal. Ärendena utgörs av felanmälningar, frågor och beställningar. Vissa ärenden kan hanteras direkt av teamet i kundtjänsten medan andra behöver fördelas vidare till entreprenörer eller specialister. Du arbetar strukturerat i ett ärendehanteringssystem och har till din hjälp förutom kollegorna i teamet ett antal IT-stöd och verktyg.

Dina kvalifikationer

Vi söker en serviceinriktad och kundorienterad person med god samarbetsförmåga. Du arbetar strukturerat, tar ansvar och har en förmåga att ta till dig ny kunskap.

Krav för tjänsten:

- Utbildning på minst gymnasienivå
- Minst ett års erfarenhet av kundtjänst/kundservice eller motsvarande
- Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
- Grundläggande IT-kunskaper med vana att arbeta i olika IT-system



Meriterande för tjänsten:

- Kunskaper inom fastighet, service och inköp

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 september 2022
  • Ansök senast: 19 februari 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024