KUNDTJÄNSTHANDLÄGGARE TILL FASTIGHETSKONTOR!

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

Vi söker nu en Kundtjänsthandläggare till ett uppdrag hos en kommuns fastighetskontor. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära att ta emot felanmälningar och beställningar genom telefon och e-post samt registrera dessa i fastighetsprogrammet INCIT XPAND. Bedöma och kategorisera felanmälningar utifrån förutbestämda checklistor, följa upp och övervaka att alla felanmälningar slutförs samt ge kontinuerlig återkoppling till kunden.

Vidare kommer du komplettera och uppdatera INCIT XPAND med uppgifter som saknas, svara på frågor som kommer från verksamheter/förvaltningar och allmänheten både via telefon, webb och e-post. Du kommer även hjälpa till att bemanna receptionen på kommunens sjukhem på deltid och resterande på fastighetskontorets kundtjänst.

Detta uppdrag är optimalt för dig som tidigare arbetat som handläggare inom fastigheter som vill täcka upp och hjälpa till i en ny miljö. Vi ser att du har stor vana av kundbemötande och har en fingertoppskänsla för service!


Företagspresentation

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Arbetsplatsen är belagd i Lidingö.


Kvalifikationer

- Du har slutförd gymnasieutbildning, meriterande om du har eftergymnasial utbildning.
- Du har minst 2 års erfarenhet av kundmöte, kundtjänstarbete och gärna från fastighetsbranschen.
- Du har mycket goda IT-kunskaper i Officepaketet.
- Du har goda kunskaper om fastigheter.
- Du har goda kunskaper i Svenska och Engelska både i tal och skrift.


Personliga egenskaper

Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper och vi ser att du är serviceinriktad, flexibel, strukturerad och självgående. Du har en fingertoppskänsla för service och är en fena på att prioritera. Vidare ser vi att du har en hög kommunikativ förmåga och är bekväm med att arbeta självständigt samtidigt som du samarbetar bra i grupp.

Lön

Fast lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan

Heltid, start 2016-05-23 t.o.m. 2016-08-12, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.

Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JobBusters AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 26 april 2016

Besöksadress

Essinge Brogata 2, Stockholm
None

Postadress

Essinge Brogata 2
Stockholm, 11261

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024