Kundtjänsthandläggare till iTell

Arbetsbeskrivning

Söker du ett nytt och utmanade arbete inom kundservice?

íTell erbjuder telefonilösningar baserade på modern teknologi, gedigen kvalitet och hög serviceanda. iTell servar idag över 800 företag i Norden och England med olika telefonilösningar inom växel, kundtjänst och svarstjänst.

iTell startades under 2002 och vi är idag ett 60-tal medarbetare uppdelade på 2 orter: Hofors och Borlänge.

Arbetsbeskrivning:
Vi söker nu 2-3st kundtjänsthandläggare för en specifik kund inom tidningsprenumerationer. Arbetsuppgifterna avser att ta emot inkommande samtal och besvara frågor om aktuell prenumeration, fakturafrågor, utebliven tidning/gåva, kuponginläsning, utskick av gåvor, upp packning av produkter samt mailhantering etc.

(arbetet avser EJ utgående försäljning/telemarketing).

Dina egenskaper
Vi söker dig som håller en hög servicenivå och kvalité samt gärna har erfarenhet från liknande telefon eller kundservicearbete sedan tidigare. Du har lägst gymnasiekompetens och uttrycker dig väl -både i tal och skrift, främst på svenska men även såväl engelska. Du har mycket god datavana och kan lätt hantera flera system samtidigt.
Som person är du flexibel och framåt, noggrann och punktlig samt drivs av att ge våra kunder bästa tänkbara service! Arbetet kan upplevas stressigt då tillgängligheten för våra kunder är viktig!
Arbetet sker i team och inkommande samtal ankommer främst under dagtid 09.00-15.00 (vardagar). Övrig tid sker administrativt arbete .

Kontaktpersoner på detta företaget

Coordinatorchef Helena Eriksson
0200-210 230
VD Stefan Forsell
0290 64 50 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: iTell AB Hofors
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid/Deltid
  • Fast månadslön
  • Publicerat: 9 maj 2016

Besöksadress

Skolgatan 7
Hofors

Postadress

Skolgatan 7
Hofors, 81330

Liknande jobb