OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundtjänst är vår första väg in för våra kunder som består av medborgare, företagare och fastighetsägare. Vi har höga ambitioner i vårt servicearbete mot våra kunder men även mot att vi ska vara med och bidra till att Stockholm ska bli världens mest hållbara stad. Vi söker nu tre handläggare till vår grupp som vill vara med och utveckla arbetet vidare och samtidigt ge bästa möjliga service till våra kunder.
Arbetsuppgifter och utmaningar
Som handläggare kommer du majoriteten av din arbetstid ha kontakt med våra kunder via telefon. Men även via mail och med våra e-tjänster. Vi har ett rullande schema varje vecka som fördelar vilka arbetsuppgifter du ska ha. Vår telefon är öppen för kunderna vardagar mellan klockan 7:30 till 16:00. Ärenden varierar i tid och komplexitet. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
Svara på frågor och administrera som rör abonnemang, fakturafrågor, felanmälning och taxefrågor.
Fakturering och kravhantering samt löpande uppdatering av kundregister och mätvärden
Vara med och utveckla arbetssätt och rutiner
Din profil
Vi söker dig som har minst:
Sex månader erfarenhet från kundtjänst eller annat serviceyrke som innebär intensiva arbetsperioder/ högt tryck!
Vi vill även att du har mycket goda kunskaper i svenska när det gäller tal och skrift samt kan göra dig förstod och förstå engelska i tal och skrift.
Det är meriterande om du har någon form av erfarenhet och förståelse för vår bransch – vatten, avfall och miljö. Har du arbetat i systemen Artvise, BFUS eller Cityworks är det också meriterande.
Då du dagligen har kontakt med våra kunder är det mycket viktigt att du som person är serviceinriktad, men även tydlig och pedagogisk i ditt förhållningssätt till andra person. I ditt arbete är det även viktigt att du är självgående och kan fatta beslut utifrån givna instruktioner. Vidare vill vi att du är strukturerad som person och har god förmåga att kunna läsa av och arbeta med tal och siffror.
Övrigt
Din arbetsplats är på vårt kontor i Ulvsunda. Tjänsten är på heltid och är en visstidsanställning på 12 månader. Önskat startdatum är maj 2022.
Mer om oss
Vi är en lärande organisation med mycket erfarenhet och kunskap till ditt stöd. Vi erbjuder dig ett roligt och omväxlande jobb med intressanta arbetsuppgifter, duktiga kollegor och ett mycket bra arbetsklimat. Dessutom erbjuder vi goda anställningsvillkor, digitala och flexibla arbetssätt, kontinuerlig kompetensutveckling samt en rad hälsofrämjande fördelar. Läs mera om oss och träffa några av våra medarbetare på svoa.se/jobb
Ansökan
Låter det intressant? Skicka då in din ansökan via extern webb senast den 22 mars 2022. Som en del i rekryteringsprocessen kommer det ske arbetsprov som första steg under vecka 13.
För ytterligare information om tjänsten kontaktar du någon av våra Teamledare Marléne Lind, på tfn 08-522 126 15 eller Hanna Hellberg på tfn 08-522 122 21.