OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Xzakt Kundrelation är ett modernt och snabbväxande företag som aktivt hjälper våra uppdragsgivare att utveckla sina kundrelationer. Vi ger service och support via samtal och andra media. Våra kunder finns över hela Sverige. Vi hjälper, Investor, McDonalds, Assa Abloy, Dagens Industri, ComHem och en mängd andra intressanta företag. Vi startade verksamheten i oktober 2000 och har nu 300 kunder. Vi nyttjar en mycket avancerad teknisk plattform för att kunna erbjuda våra kunder de mest komplexa tjänsterna och satsar på kompetenta och utvecklingsbara medarbetare. Vår största uppdragsgivare har signalerat ökade volymer och det innebär på ren svenska att vi kommer att ha mycket att göra under hösten och vi behöver fler medarbetare inom kundtjänst. Du arbetar med telefon, e-post och Internet som redskap. Till hjälp används datoriserade verktyg för att hålla ordning på ärenden och processer. Du får en gedigen utbildning inom både kundservice och support. Grundkrav: Grundläggande datorvana Nyfikenhet och förmåga att tillgodogöra dig ny kunskap. Skolmeriter och formell utbildning en fördel Personliga kvaliteter: Goda kunskaper i svenska och engelska. Utåtriktad och gilla att kommunicera och hjälpa andra. Positiv grundinställning och känsla för service. Gott ordningssinne och disciplin. Flexibel och läraktig. Erfarenhet av kundservice är en fördel men inte ett krav. Teknikintresse är en fördel.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Madeleine Scherling
0910-716000
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Karin Rosenthal
0910-716000
Marcus Rönnlund
0910-716000
Kvalitetsansvarig Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Emelie Book
0910-716000
Madeleine Scherling
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 10