Kundtjänst/Koordinator

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som är gladlynt, utåtriktad, noggrann och ansvarsfull. Tjänsten innebär att du är företagets ansikte utåt då du kommer få gå på kundbesök, starta insatser som inkommer från våra olika kommuner och verkställa dem. Du kommer också vara koordinator för företagets personal avseende kommunala samt privata insatser av hemtjänst och service insatser som städ, tvätt och inköp genom samordnande och stöd.
Du kommer också få ansvara för företaget fakturering och kundtjänst. Tjänsten består 80 % av koordinator till företagets personal, mejlkontakt med företagets kunder, svara i företagets telefon, besöka nya kunder och verkställa insatserna, 20 % administration med fakturahantering samt schema läggning.
Du kommer att få utbildning av företaget.
Det är meriterande om du är berättigad till någon form av anställningsstöd.


Skriv ett personligt brev och berätta lite om dig själv och dina tidigare erfarenheter av arbetslivet och berätta varför du skulle passa bra till denna tjänst.
Extra stor vikt läggs vid ett personligt engagemang!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Savannha Städ Entreprenad & Helsingborg
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juni 2020
  • Ansök senast: 31 augusti 2020

Besöksadress

S:t Clemens Gata 1
Helsingborg

Postadress

Helsingborg
Helsingborg, 25234

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024