Kundtjänstkoordinator till leverantör av säkerhetslösningar

Kundtjänstkoordinator till leverantör av säkerhetslösningar

Arbetsbeskrivning

Är du en person som gillar att ha ordning och reda? Är du dessutom stresstålig och noggrann samt brinner för kundmötet? Då har vi tjänsten för dig - ansök redan idag!

Som kundtjänstkoordinator, eller som kunden kallar rollen 'Servicekoordinator', kommer du vara en del av teamet ’Centrala funktioner’ som är en helt ny avdelning hos vår kund. Vad företaget gör är att de levererar säkerhetslösningar till företag och organisationer runt om i Sverige. De har idag totalt 27st filialer och dessa filialer arbetar idag på ett sätt som inte är hållbart där arbetsledarna får dra i mycket av de administrativa uppgifterna samt själva agera som koordinatorer. Denna nya avdelning har nu skapats så att arbetsbördan kan fördelas ut på ett bättre sätt.
Du kommer att arbeta i företagets kundtjänst och ta emot uppdrag från deras olika kunder. Koordinationsdelen kommer vara att göra en del av bokningarna av servicejobb och skicka ut dessa uppdragen på tekniker som befinner sig i närheten. Du kommer jobba mycket med mail och telefon och kontakten kommer främst att vara med företag, men även vissa privata kunder finns med på listan.

Din profilSkallkrav:
•Svenska och engelska i tal och skrift
•God datorvana
•Svenskt medborgarskap och inga anmärkningar i belastningsregistret
Meriterande:
•Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
Vi söker dig som är serviceinriktad och gillar kundkontakt. Vidare är du en noggrann och strukturerad person som älskar att arbeta som ett lag. Eftersom tjänsten kräver en hel del administrativa uppgifter så ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av detta samt gillar den typen av arbetsuppgifter.

Om Framtiden
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du inledningsvis vara anställd av oss på Framtiden för att senare gå över till en anställning hos kund.

Villkor
Start: Omgående
Ort: Stockholm
Omfattning: Heltid
Lön: 22-25.000kr

Rekryteringsprocess
Ansökan
Intervju (Framtiden)
Intervju (kund)
Återkoppling

Urval sker löpande!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2022
  • Ansök senast: 4 april 2022

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024