OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag.Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.Vi söker nu efter ett antal medarbetare till vår uthyrningsverksamhet inom området kundtjänst omgående!Din anställning kommer att inledas med ett uppdrag hos en av våra största kunder i Solna, med start vecka 36. Arbetsuppgifter Arbetet innefattar kundsupport och merförsäljning inom företagets bankverksamhet.Vid inkommande samtal gällande låneärenden såsom kredit/lån, ansökningar och uttag, ska du ge bästa tänkbara service till kunden samt aktivt arbeta med försäljning och merförsäljning som är en viktig del av kundvårdspaketet. Utbildning och erfarenhet Det första du kommer att göra är att delta på en 8 dagars intern utbildning gällande bankens produkter och kundbemötande.För att kunna tillgodogöra innehållet på utbildningen måste du ha gymnasieutbildning i botten och haft något års arbetslivserfarenhet. Erfarenhet från arbete med telefon och dator är ett krav, då dessa är dina dagliga arbetsverktyg.Tidigare arbete inom bank, callcenter, kundservice och försäljning ses som meriterande.Egenskaper Vi ser dig som en glad och energisk person som trivs med mycket kundkontakter, sätter service i första rummet och trivs i rollen som rådgivare.Du arbetar målorienterat, har en hög stresströskel och trivs med att arbeta i grupp. Intervjuerna sker löpande.