OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På SOVA söker vi alltid de rätta människorna och tillsammans arbetar vi i ett lag. Vill du utvecklas, arbeta i ett lag, brinner för försäljning och att serva kunder så vill vi komma i kontakt med dig! Just nu så söker vi en medarbetare till vår E-Handel till vårt huvudkontor på Hyllie Point på 75 %.
Som medarbetare på SOVA är du en oerhört viktig del i vår verksamhet och vi lägger därför ner stora resurser på både personlig och yrkesmässig utveckling. Som medarbetare på Sovas E-handel så ansvara du för påfyllnadsinköp, planerar för utleveranser och ansvarar för vår kundkontakt. Du är support för våra kunder, hjälper till med reklamationer och returer samt tar hand om övriga administrativa uppgifter inom kundtjänst och logistiken. Även inköps och kampanjplanering i samråd med sortimentsavdelningen kan förekomma.
Vill du arbeta med SOVA, Sveriges största detaljhandelskedja inom sängar och Tempur Sealy, världens största tillverkare av madrasser, i en organisation med en stark värdegrund och solida normer så skall du söka denna tjänst. Är du en serviceinriktad, positiv och ordningsam person som sätter värde i att ge våra kunder bästa möjliga bemötande? Då kan det här vara jobbet för dig!
Kunskapskrav:
MS Office (Krav - Outlook och Excel)
Pyramid (meriterande)
Unifaun Online (meriterande)
Klarna (meriterande)
Anställningen är inledningsvis en deltidsanställning med det finns en stor chans att den går över till en heltidsanställning.
Om detta känns rätt för dig, är du varmt välkommen med din ansökan till oss. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.