OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare/ orderadministratör till Abatel i Sollentuna. Tjänsten innebär att du kommer arbeta brett inom kundtjänst orderadministration. I arbetsuppgifterna ingår att registrerar, bekräftar och följer upp kundorder. Ta inkommande telefonsamtal vid behov, enklare inköp samt uppdatering av kund-/leveratörsregister. För tjänsten krävs gymnasieexamen eller motsvarande samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Det är även viktigt att du har god engelska samt goda kunskaper i Officepaketet. Erfarenhet av affärssyetemet Pyramid är meriterande men inget krav. Tjänsten är 75-100% med start omgående. Du arbetar till en början som konsult via Placera Personal för att sedan rekryteras över till Abatel när du kommit in i arbetet. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tar ej emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719