OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är en av de största kedjorna inom dagligvaruhandeln med tusentals butiker runt om i Europa.Vi öppnade våra första butiker i Sverige 2003 och sedan dess har vi ständigt utmanat de etablerade kedjorna och sänkt matpriserna.Varje vecka väljer hundratusentals svenskar att handla smart när de går till någon av våra mer än 130 butiker runt om i Sverige.Vår kundtjänst behöver förstärkning.Kundtjänstmedarbetare På kundtjänst hanteras framför allt inkommande och utgående samtal, brev och e-post med bland annat frågor, synpunkter och förslag från våra kunder.Dessutom sammanställs interna rapporter kring kundtjänstärenden.Ett gott kundbemötande är en förutsättning för tjänsten.Du är noggrann, ansvarsfull och serviceinriktad.Du har en god administrativ förmåga och är en van datoranvändare.Du har förmågan att arbeta under eget ansvar men samarbetar gärna med andra. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.Har du dessutom grundläggande språkkunskaper i tyska är det meriterande. OBS!Ange önskad tjänst som referens i din ansökan.