OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter: Du kommer att ingå i företagets kundtjänstteam och ta emot inkommande samtal från kunder.Du kan få arbetsuppgifter som teknisk support till kunder I arbetet ingår även administrativa uppgifter så som uppföljning, registrering, avvikelsehantering m.m. Kvalifikationer: Att vara verbal och kunna behärska det svenska språket både i tal och skrift är en förutsätting för att kunna arbeta med kundhanterings- och rapporteringssystemet.Goda kunskaper i engelska och och ytterligare ett nordiskt språk utöver svenska är också ett krav.Vi söker dig som är energisk och driftig och har lätt för att motivera, både dig själv och andra.Du skall ha intresse för människor och tycka att det är roligt att hjälpa människor.Naturligtvis är du social, samarbetsvillig och serviceinriktad. Ansökan: Låter det intressant?Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan! Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser. Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00