OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Norsk- eller dansktalande kundtjänstmedarbetare
Arbetsuppgifter:
Du kommer att arbeta med våra kunder med bla:
.Order & leveranshantering inkl.framställning av fakturor
.Koordinering av leveranstider med logistik-/inköpsavdelningen
samt att upprätthålla god kundkontakt
.Leveransuppföljning hos speditör
.Bearbetning av reklamationer i samarbete med ansvarig avdelning
.Fungera som stöd för säljavdelningen
Kunskaper:
Du måste tala och skriva norska eller danska flytande, då du skall arbeta med dessa kunder.Du har gymnasieutbildning med erfarenhet från kundservicearbete, gärna per telefon.Du har goda datakunskaper, vi arbetar i SAP.
Som person är du positiv, glad, noggrann och serviceinriktad.
Vill du veta mer?
Ta då kontakt med vår kundtjänstchef, Detlef Adelmann på telefon
Din ansökan i forma av ett CV samt ett personligt brev vill vi ha senast den
Kontaktpersoner på detta företaget
Regionchef Magdalena Sjöholm
0765270691